Cílem je prodat nemovitost VŽDY za co nejlepší cenu a v co nejkratším čase. To se podaří, pokud se používají moderní způsoby prezentace prodeje nemovitosti.
A co pro prodej nemovitosti dělám já?
8 věcí, díky kterým prodám VŽDY, RYCHLEJI a za VÍC
1. Profesionální fotky
Na focení nemovitostí využívám služeb profesionálního fotografa, který používá v některých případech i záběry z dronu. Výsledkem jsou skvělé záběry, které zachytí nemovitost ve všech směrech. Jak vypadá fotografie od profesionálního fotografa se můžete podívat zde:
Pokud to lze a pokud to dává smysl, snažím se nemovitost nafotit a natočit z výšky. Ideálním pomocníkem je dron, který dokáže udělat nádherné záběry z úplně jiné perspektivy. Záběry z výšky jsou atraktivní a mají své místo při prezentaci nemovitosti.
2. Videoprohlídka
Lidé videa milují a dnes si prezentaci bez videoprohlídky téměř nejde představit. Videoprohlídka je nejpoužívanější marketingový nástroj, který ihned zaujme potencionální klienty a zároveň má velký vliv na rychlost prodeje. Videoprohlídku využívám i pro placenou reklamu na sociálních sítích a oslovím tak desetitisíce potenciálních kupců.
3. 3D scan nemovitosti
Nejmodernější novinka na trhu s nemovitostmi. Jedná se o trojrozměrný obraz a klient si může nemovitost prohlédnout v klidu doma, kolikrát chce. A při následné osobní prohlídce jde již najisto.
4. Stránka nemovitosti
Co byste řekli tomu, kdybych pro vaší nemovitost vytvořil vlastní webovou stránku? Na stránce najdete kompletní informace od videoprohlídky přes fotografie až po třeba mapu s umístěním nemovitosti. Dnes už prostě nestačí inzerce jenom na realitních portálech. Vlastní webová stránka nemovitosti je prezentace dané nemovitosti se vším všudy. Na rozdíl od realitních portálů se přes jedno kliknutí zájemce dostane na perfektně vyladěnou stránku nemovitosti, kde dostane kompletní informace, bez rozptylování dalšími nabídkami.
5. Půdorysy
Půdorys nemovitosti je velmi důležitá věc pro potenciálního zájemce. Potřebuje mít představu o prostoru a rozmístění jednotlivých místností, orientaci oken, lodžií a balkónů.
Musí si umět představit jak by mohl v nemovitosti žít. Půdorysy jsou samozřejmostí při inzerci nemovitosti.
6. Inzerce
Při propagaci nemovitosti samozřejmě nevynecháme žádný důležitý realitní portál.
7. Prezentace na sociálních sítích
Samozřejmostí je prezentace nemovitosti na facebooku. Tento způsob propagace má obrovský dosah a zaujme i lidi, kteří třeba zrovna nemovitost nehledají.
A to včetně PLACENÉ REKLAMY, která díky přesnému zacílení má obrovský dosah na velkou část možných klientů.
TIK TOK
Jsem i na Tik Toku! Sociální sítě prostě vládnou světem. Na této sociální síti připravuji krátká informační videa z realitního světa.
YUO TUBE
Pro propagaci zakázky využívám i svůj Youtube kanál, protože YouTube je jeden z nejpoužívanějších kanálů na internetu a jeho návštěvnost dosahuje ohromných čísel.
8. Aukce
Nově poskytuji majitelům nemovitostí prodej formou aukce. U některých nemovitostí se sejde velký počet zájemců a je potřeba transparentně rozhodnout o kupujícím. Zároveň musí aukce být rychlý a jednoduchý proces. Více o aukcích vám rád sdělím na osobním setkání nebo telefonicky.
Podívejte se jak může vypadat aukce i vaší nemovitosti:
A ještě něco navíc
Dále pro vás zajistím:
1. Průkaz energetické náročnosti budov (PENB)
2. Odhad tržní ceny před prodejem nebo pro dědické řízení
3. Advokátní úschovu kupní ceny
4. Znalecký posudek a daňové přiznání
5. Přepis energií
Dává vám to smysl? Potřebujete poradit? Napište mi nebo zavolejte.
Můžeme probrat u kávy co je nejlepší udělat pro prodej nemovitosti za nejvyšší cenu.
ONDŘEJ ŠPAČEK - realitní makléř
777 333 359